Bröstsmärtor och andra oförklarliga ting.

Okej, har spenderat över 2 timmar på sjukhuset.
Alltid, alltid "det är inget fel" ska jag vara ärlig?
Jag vill höra att det är något som inte stämmer för jag
litar inte på "de som kan" de som kan allt om du mår bra
eller om du är sjuk. Smärtorna avtar inte och det ända jag
får är smärtlindrande. Jaja, jag vet att något står inte rätt
till, och hur mycket ska det krävas för att verkligen få veta?

Klippa mig.



Japp idag ska jag klippa och färga mitt hår.
Vid klockan 18.00. Ska bli kul. Trotts att jag är fett
med förkyld. :( it sucks. Åkte hem ifrån skolan vid
kvart i tolv bussen, mådde cp dåligt. Trodde jag skulle svimma
och allt annat. Sitter just nu och kollar på Carrie. "filmen"
Ska gå ut och ta en cigg och sedan bada, pusspuss

Diskmedel i ögat



Okej, klantig som jag var innan idag så fick jag naturligtvis
diskmedel i ögat, gjorde cp ont och jag fick skölja med vatten hur länge som helst.
Var helt röd och svullen och såg knappt inget alls.
Och nu så är det normlat igen men jag är asrädd att jag sak
vakna upp blind imorgon, inte för att jag sett något om det
men ändå! Fan livrädd.:( Jag vill inte bli blind.
Nu ska jag borsta tänderna och läsa NU! och Chic.
Puss

Trött på er.

Jag är så jävla trött på er, alla! Helt otroligt att just alla kan vara likadana.
Jag orkar verkligen inte med sådanna människor. Lika bra att vara tyst och
vänta. Jag ska fan inte vara där längre i allefall. Och jag får vara hur mesig jag vill
jag tänker inte finnas där längre efter all skit!
Har suttit och pluggat nu. Går fint, kollar på jack ass och stör mig på världen.
Orka. Ska gå ut och röka. Det hugger under mitt vänstra bröst varje gång jag andas
och jag fryser. Har nyss badat och imorgon blir det att klippa och färga håret.
Meningslös dag idag, alla är sämst. Puss

my super sweet 16

'
Tjosan, har varit sämst på att uppdatera jag vet,
Men så är det när man går i skola och har annat att göra-
Sry ska bli dubbelt så bra. Har kollat på My super sweet 16 hela morgonen.
Eller ja sedan klockan 12 hahah xD Vaknade då. Så jävla kul att kolla på alla dumma
bortskämmda ungar. <fredagen tillbringades hos Matte som hade fyllt 18.
Mycket trevlig kväll må ja säga. Igår var det mest chill. Jag och Älskling
var hemma hos mig och badade och kolade på tv. Sedan var det ner och handla
och då träffade vi Linn och Jesper som följde med oss hem för att kolla på film
The house bunny, fan vad rolig den var<3 Rikigt värd att se. Puss

Trött och hjärtklappningar

Sitter i skolan nu, jag är dötrött. Somnade på bussen
som vanligt, hur jävla gott som helst. Ska skriva klart mina engelska
frågor nu, om Jaslene Gonzalez. Mer uppdatering sedan. Puss

Räddningspiler och en ömmande kropp



Ligger i sängen, klockan är 00:46 och jag kan inte somna.
Har hjärtklappningar andnöd och en ömmanse kropp. Panik-attacker
med ett annat ord. Jag har en sådan konstig kännsla
i min kropp, kan inte riktigt förklara, typ en ledsenhets kännsla.
Som om någon krossar en spegel i magen på mig.
Hmm.. jag kan inte sluta fundera..
Saknar min Johan.

Hjärtklappningar och grönt te.

Sitter hemma nu, håller på att installera wow som
lära ta ca en timme. Sitter och dricker grönt te
och väntar på Mattias fisen som snart ska komma upp
till mig :) Snälla är han, han kommer med cigg och ett
minnerskort till mig :D Helt nöjd är jag nu. Har pluggat
matte i typ en timme, så imorgon ska det väl gå an hoppas jag :)
Skoldagen började med att jag nästan spydde innan jag skulle hoppa på
bussen så mamma fick hämta mig, och jag so

Your call

Ibalnd undrar jag, eller ja jag funderar mycket och undrar.
Ibland försöker man hur mycket som helst och verkligen tror
att allting ska bli bra, men hela tiden är det någonting som förstör.
Man kanske visste om sedan innan att detta inte skulle funka men
man tycker om varandra så hiskelti mycket att man försöker gång
på gång, nästan lite olycklig kärlek för båda älskar varandra men
man vet att det aldrig kommer att funka. Man har dagarn och veckorna
då allt bara glider på och man tror att vänta! Kanske kommer vändpunkten
nu och allting kommer att funka. Men det slutar alltid med att allting går
utför. Men visst då är mn inte gjorda för varandra sammtidigt som man är det.
Väljer man då att leva med varandra så får man skärpa sig eller lära sig att ta
konsekvenser och många små-bråk samt tjabbande. Annars får man bara
gå skiljda vägar och hoppas på det bästa. Oftast ska man kyssa många grodor
innan man hittar sin prins. Men om man är så fast vid en människa som jag är
vad gör man då? Ska man bara rulla på som inget hänt? Dags att byta kappitel i
livet och göra något annat? Men jag är ju en sådan person som bara ser de ljusa
sidorna i ett förhållande, jag blundar för våra bråk för hårda ord och alla hemskheter.
För jag är kär, så det bubblar, så jag glömmer ofta det onda och vill gå vidare..
Men har men då en partner som inte är som jag kan konsekvenserna bli annorlunda.
Ja.. vet ej vad jag mer ska säga Jag älskar dig Johan.

Lanza hårvård.



Skulle bara tippsa er om en otroligt bra inpackning för
färgat men även vanligt hår. Lanza Healing Haircare "Colorcare"
Kostar ca 200:- men den är så värd det. Puss.

Cocoo.se



Okej allihopa här kommer ännu mera härliga nyheter ifrån
Cocoo.se














Fisksoppa och fjäsk.



Hej, just nu sitter jag och fixar mina naglar, målar och filar.
Ligger i som en idiot. Engelskan är klar. Naturkunskapen är klar.
Bild och formen är klar. Jag tycker jag gjort det mesta. Snälla sluta
med att äns öppna din mun. Det hjälper inte hur söt och bra du än tror att du är.
Jag skiter i det. Fjäsk, rädda världen och tro att du är något. Usch.
Men varför äns svarar jag då? Orka, lagar mat... tråkigt. Bara fixar den.
Johan älsk ska hämta mig snart, ska fylla på mobilen och köpa en virknål.
Puss.

Grönt te och feber.

Okej, sitter här med 38/39 grades feber, är helt yr och mår illa.
Har typ spyan uppe i halsen, jippi. Sitter och dricker världens
godaste gröna te <3 mihih. har pluggat som en idiot idag.
Gjort klart precis allt. Så det känns grymt skönt. Imorgon är
det prov i idrott och häla, synd att jag mår skit och inte kan göra det.
ORKA jag vill inte ha det efter mig, men men. Ska dra fram tv;n nu
se om det finns något roligt att kolla på. Puss

Dagens tipps dagens tipps shallalal dagens tipps, rött hår.



Tack till Hanna som vill ställa en FRÅGA! :) puss på dig.
Hur jag håller mitt hår så rött, ja en fråga jag får ofta faktiskt.
Jo för det första, mitt hår typ älskar rött så färgen håller jävligt länge
utan att ja behöver göra något, sedan använder jag mig utav rödshampo
märket är John Frieda kostar typ 94:- flaskan Shampo och balsam.
Men det är något fruktansvärt bra, finns att köpa nästan varsom.
Sedan duschar jag inte mitt hår kanske lika ofta men nu menar
jag inte att jag inte duschar håret på en vecka för det gör jag haha.
Men att försöka hålla det fräsht ändå, typ lite hårspray och
hårprodukter mm som inte gör det fettigt och äckligt.
Sedan använder jag mig av en färg som jag köper hos min
frisör och flaskan kostar 120:- men går att använda om och om igen.
Så vill du bara färga utväxt toppar eller vadsom så går det
och efter det återförsluter du  bara förpackningen igen.
Så den håler grymt länge. Hoppas du fick ett bra svar :)
Har ni mer frågor, snälla fråga mig så kan jag ge er det ni vill ha PUSS.

Skola och halsont.



Sitter i skolan just nu, börjar om 2 minuter. Yes.
Är förkyld och har ont i halsen och typ hela kroppen.
Vill bara ligga ner och sova. Har fula kläder på mig
och känner mest för att gömma mig. Har ont i bröstet
det hugger och jag vill mest lägga mig ner. Känner detta tryck
och en orohetskännsla, orka. Men nu ska vi ha svenska.
Jag och Caroline sitter och driver med resten genom att skrika och
klappa händerna. HAHA
RSS 2.0