090530 Brännbolls regler?

Haha hejsan allihopa vad gör ni?
SJälv så kom man nyss ifrån ängen, har varit där med mamma hennes och pappas vänner med flera. Var brännboll, men det hade varit bättre om folk kunnat reglerna, haha xD Var asarg på alla för att ingen ville festa, men nu helt plötsligt ska vi upp till stensberg :D Vilket är kalas för jag ville det! Jag tar med mig kära John upp! Sedan blir det att dricka lite vin må jag tro. Så det blir nog en rätt lyckad kväll i allefall :)

090529 Yoga<3

Nu har jag gjort yoga i hmm... ojdå! en timme! Haha trodde jag skulle ligga på mattan i max 15 minuter men det var som fan. Känner mig vig och smidig. Lite ont i ryggen då jag frestade den lite för mycket med en Karnapidasana - Knäet mot örat
skönt men lite jobbigt för ryggen. Är ju redan vig/rörlig som sagt så det blir lite lättare. :) Puss


Ja jag klarar faktiskt att göra så helt! :)

090529 svar

Svar på kommentar i förra inlägget!

Om du kanske hade haft en aning om vad pilates är så kan man ju göra det med både huvudvärk och skit i munnen? Jag ser pilates som en avslappnande aktivitet för mig, både när jag inte mår bra och bra. Så vi människor tar ju saker på olika sätt. Hoppas du fattar!

090529 Pilates i mitt hjärta

Åååå jag mår inte alls bra, mår så illa, har någon konstig smak i munnen som inte vill försvinna.. jävla skit mitt huvud håller på att dö och jag får panik på filmen 17 again, helt cp jag klarar typ inte av sådanna filmer utan att skrika i 1000 decibel. Mår illa har asont i huvudet och ser fitt stjärnor hela tiden!!! Gaah. Pilats nu<3

090529 17 again

Hejsan, slänger in ett snabbt inlägg, kollar på 17 again, rätt bra faktiskt, bra humor. Sedan pilates en timma, så länge sedan, mm pilates<3 Puss

090528 vill utomlands

typ nu..

090528 Svarta streck och pluttar, flygande fluga och flimmer/stjärnor

Hejsan allihopa vad gör ni? Själv sitter jag med ett par hörlurar och lyssnar på musik så här på kvälskvisten. Kan vara både trevligt och underhållande. Har en fråga till er där ute som hittar hit, jag ser jätte ofta flimmer/stjärnor framför ögonen.. någon som vet vad svaret på denna gåta kan vara, har aldrig haft det innan, ja jag har rätt lågt blodtryck men inte så lågt så man skulle få blodtrycksfall och ramla ihop, genom att innan se flimmer.. , Så sitter och funderar förstört på vad detta ting kan vara, har flygande fluga, när man sr svarta streck, pluttar med mera, kan det ha något med det att göra? Att de utvecklats? Blir helt knas på detta.. vill ju inte sätta mig på flash back och bli dum i huvudet och tro att jag ska bli blind eller dö dirket.. haha. Så ved någon vad detta är, snälla kommentera. Puss

090528 ANki

Hihi sitter och väntar på att Anki ska hämta mig, rätt soft så jag kan åka med henne till skolan :) Men undrar vad vi ska göra när vi är färdiga? Får man åka hem eller vad? Puss

090528 Dagens outfit

Hejsan allihopa, jag är pigg och uppe med tuppen. Ska slänga ut en dgens outfit, borde ta hem min kamera från min älskling och ladda den så ni slipper mina jävla photo booths


Tröja - Gina
Byxa - Cheap monday

090527 Klippning, magont och listerin?

Hejsan!
Fan haft ont i magen hela dagen, helt uppkörd, uppsvälld? Typ skumm bara. Inte ont men svullen. Skummt. Kanske laktos? Nej dricker ju inte mjölk så nja... tror inte så skarpt på det. Imorgon åker jag med Anki in till skolan. Ska slinga hennes hår :) Tack Jespers mamma som ställer upp för Paulina. :D Sedan efter det så vet jag inte vad som händer? Slutar vi? Uppsättningar eller vad? Sarah och jag ska öva baluppsättningar, hoppas det går bra, funderar på om det ska bli imorgon eller på fredag... hmm. Listerin eller vafan det heter är rena döden för mummen, allt typ drar ihop sig haha som man skulle gurgla linnement. Men fan vad bra det funkar, tackar gud för munskölj. Nu ska jag sova PUSS

090527 herve Leger på studenten?

Åå jag tror min student klänning blir en vit Herve Leger :D Underbart fina klänningar.

090525 Klänning från gina

Är den snygg? Jag vet inte




Muskel armarna


090527 Dagens klädsel



Jacka - Vila
Kofta - Filippa K
Klänning - Indiska
Skor - Converse

090527 Godmorgon allihopa

Godmorgon allihopa, vad gör ni? Sjäv är man trött så man håller på att dö, törstar även ihjäl också. SJukt meningslös dag. Har gympa nu och vi ska vara ute, men det var 11 grader ute, är det varmt för 06:00 på morgonen? :S Sedan sjukan.. fett med onödigt. Kunde skippat gympan och åkt in senare. Men gillar gympa och Jerry är nog arg på mig. Har blivit så jag ej varit där de sista gångerna men men ... Puss.

090526 Prototype

Ååå jag vill ha, jag vill spela :D hihi Prototype, verkar fett bra, typ sådant jag gillar. Power! Haha att vara den starkaste karaktären och slå ihjäl alla. Kolla här vet jag, fett bra. Detta är ändast storyn om spelet men lägger en en trailer. Verkar fett najs. Släpps i Juli dock. Nu ska det duschas. Puss

RSS 2.0