Skolan



Jaha då satt man i skolan, fett med tråkigt.
Vi har engelska och det suger, vi ska skriva om filmer vi kolalt på.
Kiss och bajs <3 Nya desperate har släppts :D:D mihwihwiw <3<3
Köpte ny jacka med, puss

redhead

Sitter här nu, kom nyss hem ifrån träningen.
Håller på att färga håret mera rött :D, de höll på att tappa lite färg.
Hade så klart inga handskar så är helt röd om händerna :( Puss

Okej



Okej, nu har jag suttit och svurit över den jävla
headern! Jag vet inte alls hur jag vill ha den, ingen insperation alls!
Så nu blev den som den blev, av hiss eller diss, blev den skit.
var nyss nere på eurospar med älsklingen. Köpte cola zero tuggumi och halstabletter.
Det bästa som finns <3

MINBLOGG

Följ min blogg med bloggkoll

godmorgon

Morgon allihopa, dåliga när är på att kommentera :(
Inte alls kul då ju, men måste ju säga att jag inte varit så aktiv.
Sitter hos min Johan älskling och röker. Skulle gått och köpt piggelin men
naturligtvis så var det stängt. Ska nog träna ikväll, tänkte träna med Andrea men hon är i GBG.
Dumma tråkfitta. Jaha. jag vill shoppa :( massa nya kläder, hittade ett par grymt snygga skor
på topshop, ska lägga upp bild men deras servrar krånglar så kommer ej in på sidan.
Nu ska jag göra en ny header, puss på det.

Hej

Hej, som vanligt inget bloggande på flera dagar.
Jag är seg som en sjöborre. Sitter och lyssnar på Waves
jag och Johan älskling har nyss kollat på film. Eller nyss och nyss
för en 2 timmar sedan snart, kollade på The accidental husband. Riktigt bra.
Johan ligger och sover typ, och det är jättetråkigt. Jag hade velat festa idag men icke!
Blir hemma idag med, hemma och mysa. Jobbade idag, ghade bajstråkigt. :( jävla röv.

Do you remember
A kiss under the moonlight
When it was summer
It was love at first sight
Can you remember
Cause I feel the same now
Until the winter
Will see blooming this love

nanan, bra låt <3 Nej jag ska sätta mig i photoshop nu och göra en ny header
hade tänkt spela wow men min broder lanar och har mitt acc. Nu ska vi festa min Mattis älsklning ringde.
Pyuss på dig just nu.

Älsk



Det blev en omstart, allting ifrån början med inga onda ting.
20/9 mitt hjärta <3 äntligen kanske vi kan få allting på fötterna igen.
Äntligen en bra start där allt gammalt ska vara helt borta, allting ska bli perfekt,
Detta ska bli så bra, och jag längtar till varje ny dag som skall komma.

Jag tycker om dig mest Johan Eriksson och jag ska bevisa det med <3

Godmorgon



Godmorgon allesammans, vad gör ni?
Jag vaknade precis innan 9 med strålande sol som sken in
genom mina vita silkesgardiner. Rätt skönt när man är sjuk, att få ha fint väder så man
kan vara ute och gå :) Jaha, nu sitter jag i badkaret, har min mac uppe på badkarskanten
tänkte utmana ödet lite :D mohaha.
Funderade på vad det är alla pratar om det med att någon kändis har blivit slagen av sin man
Någon som vet något om det? Kommentera i så fall, så blir jag glad.
ska ner på stan snart och träffa mamma, ska kolla på lite kläder :D nice, kan behövas nu.
Tänkte rensa lite väskor och skor och inte kläder denna gången. Så får se hur jag spenderar resten av dagen.

xoxo Paulina

lost



Vad gör man när man gjort något så dumt att man kanppt kan förklara det?
Jag måste ställa allt till rätta och jag vet inte hur jag ska göra.
Ibland suger livet.
Sitter och dricker en stor kopp te nu och har knaprat i mig några minimorötter.
Är inte speciellt hungrig just nu.
Kollar på någon bra film som handlar om häxor, ingen dokumentär utan komedi.
har badat, tvättat håret rakat benen och ny fixar jag tå ngalarna. Skulle nog helst
vilja sova men måste städa till i rummet och göra en ansiktsinpackning.

xoxo Paulina

Power Yoga



Hej, har precis kommit hem ifrån Power yogan.
Är helt trött, bakfull var jag med :O.
Ska skriva lite om ekosystemet tror jag sedan ska jag väl
träffa älskling <3 Vet ej om det blir body pump senare idag
men ikväll blir det afro igen :D så jävla kul. mihiahia

puss

Jaha..



Ja det har blivit en liten paus i bloggandet nu när skolan
har börjat, alltid massa andra saker att göra trotts att det typ är inget alls, xD
Sitter och dricker pepsi max och skriver om design, inte så frestande om jag får säga det själv.
Har riktigt tråkigt faktiskt, har städat lite på mitt rum, fått in halva garderoben igen som har legat i sängen.
Spelar sims 2 med jämna mellanrum, sedan lite pilates efter det städa underklädeslådan
och skriva på designsaken som ska vara klar imorgon, jag är rastlös! Och min älskling jobbar till klockan 20.00
tråååkigt. Så nu gör jag inget alls, var tvungen att ta en liten paus, ska ut och sätta på kaffe hade jag tänkt mig.
Inatt släpps nya gossip girl avsnitt :D mihwiwhw <3

xoxo Paulina

Hej



Hej sitter och kollar på americas next top model 10.
Håller på att installera the sims 2 apartment life med :D
äntligen har de gjort så man kan ladda ner det. :D:D
Och nu blev jag glad för hon åkte ut som jag ville skulle åka ut :D ye.
Meningslösdag i skolan, åkte in med bussen för att ha gympa till 10.10 sedan åkte
jag med fittbussen hem 10.25 och den tar en timma och 30 minuter!! Helt onödigt

kör förbi vart ända jävla bonneland ju! grr :@


Dessvidare har nya avsnitt släppts av gossip girl :D:D:D jaaaaaaaa!
puss
RSS 2.0