090817 personlig almanacka

Ååå har precis skickat efter en personlig almanacka hur fin som helst! Kul att ha något eget när man börjar skolan. Kostar endast 275:- och ni kan skapa era egna och beställa dem här! är jätte nöjd med min, dock tar det ca två veckor innan den kommer så jag var lite segt ute.. men jag är glad ändå (:. idag har jag även handlat lite nya saker, en kofta från vero moda som jag är supernöjd med, ett par gråa jeans tights från vila som jag är dö kär i! Dock är de typ 1 och en halv storlek för stora men jag har så länge letat efter ett par snygga gråa jeans att jag inte kunde hålla mig utan köpte dem! Sedan har jag blekt mitt hår ännu mera! Superduper nöjd! Och det blev även ett par nya razer hörlurar mumsigt, en bra dag. Puss (bilder kommer)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0