Jobb

Hej!
Idag var det jobb som vanligt klockan 08:00 var jag uppe!
Glad, nej sur som fan som jag alltid är på morgonen.
Jag är som ett åsknedslag. Haha, jag är fan inte att leka med då.
Jobbade med Maggan idag, hon är bäst :) Det var en trevligt dag.
Dagen gick jätte snabbt just för att vi verkligen behövde hela dagen
att göra om i butiken. Därför måste det komma massa folk så man inte hinner med
någonting alls! Haha.
Johan hämtade mig efter jobbet. Vi handlade sedan åkte vi hem till honom.
Och vet ni vad! JO han hade tagit hem två kattungar!!!!!! Ååå typ 8 veckor är de.
Deras mamma dog några dagar efter det föddes :( så det var 6 kattungar
som behövde hem! Och Johan och jag tog 2 :D en helsvart och en grå <3
Den gråa är en tjej och heter Zelda och den svarta en kille, och Johan ville
naturligtvis att den skulle heta Säjen, som hans förra katt som var en tjej!
Inte en kille -__-'  HAha men nu har jag ätit och nu ska jag ut och springa.
Puss

Postat av: Lisa

Haft en bra dag? :)

2008-07-14 @ 21:42:41
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har några bloggdesigner som jag vill bli av med, kolla om du är intresserad :) http://naztysbunny.blogg.se

2008-07-14 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0