dag

Hej, ja hur hur mår ni och
hur har dagen varit för er?
Nja trodde väll det, denna dagen var 
åt helvete! har inte varit med om något värre :(
Fick ju då reda på att jag inte kommit in på någon
utav de utbildningarna jag sökt. Aja pinsamt att säga
men det är sanningen. Jag suger, sämst är jag! Jag fattar
inte hur man kan vara så jävla kass. Nej men allvarligt. 
Jag har kollat upp en kurs jag vill gå i Stockholm.
Smink och hårstayling. Dock kostar kursen 63000 kronor.
Men ja man ska väl helst ha en gymnasie utbildning ändå. 
Men jag vill fan inte gå något annat ju! Jag vill ju bli frisör eller
sminkör. Men jag funderar på att läsa estetisk dans i 3 år då.
sedan läsa smin och håra syling i 20 veckor. Så under de 3 åren
samlar jag igop pengar till utbildningen. låter helt ok. Men är skepptisk emot 
dans ändå, fett mycket att läsa ;/ 
Aja men ska väl inte sänka sig allt för mycket, men jag suger.
Asledsen vet i fan vad jag ska göra med mitt liv, jag vill inget längre!
Allt är pajat. 

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0