Har du ...



Har du rökt?
Ja jag röker
Har du snusat? Ja.
Har du legat i sängen brevid en tjej? Många gånger
Har du blivit slagen allvarligt? Nej
Testat droger? ...
Hatar du någon? Nej, hatar är ett starkt ord. Visst det finns folk jag tycker redigt illa om, men hata vet jag ej.
Har några av dina vänner svikit dig? Jodå
Vad har du haft för djur? Haha, jodå. Katt, hund, kanin, häst
Favvofärg; olika, jag gillar svart olivgrön mocca fina bruna röd kan vara fint ibland och turkost
Har du en bror?
Ja, en fin lillebror Simon <3
Naturlig hårfärg? Typ sandre och lite blondt
Surfa/snowboard? Jag tycker om båda men med tanke på att jag åker snowboard väljer jag det
Kan du mer än två språk? Svenska, Engelska, Spanska, lite tyska och kinesiska
Har du vart med om en olycka? Nej men jag har en vän som var med om en.
Har du träffat en kändis? Japp
Har du lekt anden i glaset; HAha ja, och jag är lika rädd varje gång


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0