090314 Jag måste bara lägga mig i

Satt och läste Desirées blogg ni vet http://desireenilsson.blogg.se/
och jag tror jag dör, haha hennes bråk med Kissie jag fattar inte riktigt
visst jag kan säga att Kissie inte är en brud i min smak, hade jag sett henne
på stan hade jag väl förmodligen klappat till henne och skrikigt RYCK UPP DIG
eller något i den stilen. Men jag fattar inte hela grejen med desirées och Kissies
bajs, de ser lika dana ut, inte min smak heller.. hehe jag vill inte uttrycka mig
i så fula ord just nu men jag hade kunnat skriva värre saker. Och så undrar folk
varför lägger sig den där brunakorkade bruden i detta? Jo för att ni är de mest
pinsammaste patetiska människor jag läst om. Jag som inte äns känner er skämms
över att läsa bloggen och era små krig. Visste Desirée är 100ggr bätter än Kissie.
Men japp... blonda med för mycket smink smälter i solen som sagt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0