090329 En lovande vårdag











Hej dagen idag började rätt okej. Men min mamma lurade mig att klockan
var 10.20 när den egentligen var 11.20 vilket inte var så bra då jag knappt kvlivit
ur sängen och pappa skulle hämta mig hos Johan vid halv 12 :O Detta var förståss
inte meningen men lite kul var det. For upp fort som fan och försökte intala pappa att
klockan inte var mer än 10.20 men det mislyckades :P Så idag har vi varit på min gammelmormors
90 års kalas, det var helt okej, pigg liten dam :) fina paket och trevligt folk, även om jag inte äns
hälsade på hälften, det känndes inte helt okej att hälsa på alla bara. xD Imorgon är det salongen
som gäller igen :) Klipp klipp. Vet ej vad jag ska göra imorgon, har en permanent på tisdag tror jag.. ?
Kul, kul liv. Grillade hos Andrea igår med fina flickor och gott vin. Mycket trevligt må jag säga :)
Vi var även på den nya outletten som öppnat och vi var de första personerna så nu kommer vi
vara med i tidningen, känns piss! :P hahha. Smålänningen nästa! Sedan så ska jag mysa med min pojk
imorgon tycker om honom jätte mycket <3 Puss på er.

Postat av: chrislyne

den nya outletten?

2009-03-30 @ 09:40:34
URL: http://backward.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0