Tandläkaren

Var nyss hos tandläkaren.
Perfect teeth sa han :) så det känns bra.
Sitter och dricker ramlösa och ska se vad det finns på
tv, hade tänkt träna idag med. Puss

topshop skor



Okej, hejsan allihopa, Jag tappar besökare och roliga kommentarer.
Vilket suger. Har precis kollat på sagan om de två tornen.
Men nu sitter jag mest och lyssnar på grotesk musik, med ett annat ord
dubbel trubbel, keffat liv, färska prinzen  mm.  Har spelat wow i typ 2 timmar men nu spelar min kära bror
så jag chillar mest, har typ ont överallt. Mina skor kom idag :D de som är på
bilden, ni kan få en bättre bild sedan, i löv dem. Nu ska jag spela pus

The royal tenenbaums.

Fan vad sagt det går att ladda  filmer idag :( het slött.
Vaknade för en stund sedan lagom trött efter en jobbig natt.
Sitter ute och röker min morgon cigg just nu i det härliga regnet.
Många tycker inte om när det regnar, men det är ju inte så konstigt, men själv
tycker jag att det är rätt skönt, luften blir annorlunda och det blir mer syre.
Så jag tycker det är rätt hätligt, om man inte ska någon stans så att säga.
Var med älskling Johan igår, mys med film som vi inte kollade klart på.
Sitter inne i värmen nu, ska dricka kaffe snart hade jag tänkt och kolla
på snygga saker, :D Puss

Eurosko



Hej sitter på jobbet just nu, har jobbat i 30 min så nu är det 4 timmar kvar av dagen.
Ska handla med älskling sedan så han kommer väl ner <3
Hade vinkväll med mina flickor igår, hade super kul<3 Ni är helt underbara.
Tack för att ni finns <3

I min sminkväska.

Detta finner ni i min sminkväska för er som är nyfikna.


Nelly.se

Snygga kläder ifrån www.Nelly.se som inte skulle sitta fel.
















Rött hår.



Så sitter och färgar mitt hår nu :) Hoppas på att få bort utväxten
och mina oranga toppar, hmm -__-' Dagen gick bra idag.
Fick en rolig kammentar som innerhåll, att de ända som läser min blogg är
mina 134588327 vänner på bdb, TÖNT! Något sådant stod det. Men det var gulligt.
Jag blir inte så arg för sådant, med tanke på att jag vet att det nog inte är så många
från bdb som läser min blogg, utan mer helt random personer, dessvidare har jag inte
så många bdb vänner, jag är inte söt som cheerupemokid eller mysig och snygg som min Becca
"snoppattack" jag är ingen sådan som alla vet vem en är. Vilket är tråkigt ibland, men man lever.
Så det är nog mest bara random människor "Anonym" som läser min blogg, dessvidare kan jag
inte förstå det töntiga med det :S? Men nu ska det kollas på Simspons, ska snart skriva mitt kära
skönhetstipps till er med :) Puss.

Badat och desperate housewives



Så nu har jag precis badat rakat benen och gjort mig fresch :D Mohah.
Mina sor har skickats så jag är överväldigande glad, ska även ringa till A på Dr, martens
och beställa mig ett par svarta och rosa kängor :D mihah mys. Kollar på dåliga avsitt av desperate housewives
som är asgamla :( tråkigt, ska borsta tänderna röka och smörja in mig, sedan mysa framför tv
och sova :) Puss.

Imthestar frågor

 

 

Humör: Trött, huvudvärk och fryser
Gjort: Absolut inget alls sedan jag kom hem ifrån skolan
Planer: Sos familj, bada prata med älskling och sova
Ser på: Datorskärmen

Lyssnar på: Tv
Läser: Mode boggar
Dricker: Vatten

Äter: Tuggummi
Bästa: Snart höstlov och bloggen går bra + mina skor som kommer snart
Sämsta: Massa saker
Väder: Regn såklart

Topshop tröjor linnen


Lite smått här igen som jag har satt ihop. Denna gången är det
linnen eller tröjor, himla fina saker, hade suttit bra i Jul JOHAN! :)
Älskling snutten <3 Sitter i bibblan just nu med Caroline och skriver om
Nya zeland, inte överdrivet roligt, men det funkar. Hon är nere och snyter sig just nu
vilket jag med hade behövt, men orkar inte röra på mig. :(
Haha vi sitter ju i detta rummet där man kan ha datorerna, detta är även typ
tyst studierum eller så, hahah så brukar vi sitta här själv så vi brukar ju prata
och lyssna på musik, så kom det in en tjej som är helt puckad, haha
Carolin pratade typ jätte tyst men rätt mycket, medans jag satt och fixade denna i photshop
Så sa Carolin något om att ta bort sina lösnaglar så hennes riktiga kunde växa.
Men så påpekade jag att de växer där under i allefall, de är ju till för det lite. Tex om man biter på
naglarna mm, och då blev hon skitförbannad och sa att vi skulle hålla tyst, men då börjar vi skratta.
HAhahahahahhaha cp människa.

Topshop Jackor


Här har jag gjort en fint kollage med snygga jackor från topshop.
Dett är saker jag känner att ni kan köpa till mig. Puss på det.

Modefeber, Goth



Så himla snygga grejer :D Är helt kär i detta<3
Sitter just nu och fixar mina naglar, de blir svarta och fina.

Lack bootsen är ifrån dinsko
Volangklänningen och skon (överst) är ifrån HM och kommer i Nov/dec
Brosch ifrån accessorize
Boot ifrån ellos
Fejk skinnbyxa ifrån topshop
Sko från asos
Halband ifrån topshop
Väst ifrån bikbok

Detta är taget ifrån modefeber.se

Grönt te, ni föstår inte.

Jobbig morgon, det kommer bli en jobbig dag.
Jag har nog gråtit i 45 minuter stupalöst, varför? Ja det vet jag inte.
Sitter med en stor kopp grönt te och väntar på att min mamma ska
komma hem och tröst mig, förlåt för att jag inte orkade åka in till
skolan än en gång. Förlåt för att allt just blev överdrivet jobbigt.
Orka vara misslyckad. Orka att må som jag gör. Känns som att
jag sviker alla, mig själv först och främst. Jag kan inte hålla på
såhär, men det är inte så jävla enkelt, ena dagen mår jag asbra
nästa kan jag må hur jävla kasst som helst. Fast nu mår jag skit hela tiden.
Fredag lördag och söndag var annars hur bra som helst, jag gjorde inget
speciellt det vara bara lugna, jag låg mest ner och kollade på tv serier
Men jag kännde inte av några panikattacker. Villket var jävligt skönt.
Men nu, jag vet inte varför, är det för att det är måndag eller vad?

Dagens outfit, spetts


Detta är jag idag.

Halsduken - lindex
Klänningen - America apparel
Koftan - EDC
Skärpet - Gina Tricot
Leggings - Gina Tricot
Skorna - Roots
Kappan - Vero Moda

Topshop



Nu var de beställda :D Mohaha snart är de mina. Riktigt bra <3 om 5 dagar så.
Idag har vi varit hos mina kusiner. Var helt okej. Annars så har jag bara slappat.
Hmm.. imorgon börjar jag 12.15 vilket är jävligt skönt. Helgen tillbringades med
Ted, Marcus, Jesper, Linn och älskling.
RSS 2.0