090731 Barnängen




Älskar barnängens tvålar de är så skonsamma emot huden och luktar gudomligt. Själv använder jag Yoghurt mandel & aprikos. Godaste tvålen ever <3

Grattis Andrea!!



Grattis Andrea pea på din 17 års dag, nu blev du ett år äldre så nu har du bara ett år kvar till du blir 18 HAHA jag har 5 månader! Hihi. Puss på dig,


090730 Mr. Photographer, I think I’m ready for my close-up

 Modell kanske? Haha never! Jag är för stor och för kort. Hihi lite patetiska amatörmässiga bilder. eller bilderna är bra så det är min bror som tagit men jag ser kulig ut.

090730 Jag vill göra något fint med mitt hår

Älskar MK´s hår på denna bilden! jag vill verkligen :(
Kristen har med vackert hår

090730 Dag två i stockholm uppföljning

 

 

Kommer mer bilder, det finns typ 7000 bilder till bara denna dag!

 

090730 Dag två i bilder från Stockholm

 

 

 

090730 Bilder ifrån stockholm

090730 Fika

Åå jag vill bara lägga in massa bilder då det är sjukt tråkigt att läsa när inga bilder kommer! Daah. Men som sagt sitter vid älsklingsdator just nu och det finns inte sååå många bilder från Stockholm här haha. Malin, Emma och Andrea kommer nu för att hålla mig sällskap. Det blir kaffe och grönt te för fulla muggar. Puss


090730 Konstig katt

Min katt är konstig. Åt en risifrutti nyss, men som dålig vana lämnar jag typ hälften kvar så tänkte jag jaja men Säjen (vår katt) vill nog ha så jag gick fram och ställde ner den till honom, men vad börjar han äta av då? Jo sylten, fuck gröten jag ska ha sylt! Jätte knäpp katt. Haha.

090729 Har så ont i magen

... att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Eller ont och ont, det kurrar konstant ett sådant mörkt kurr som det gör på teknade figurer på tv. Ååå min mage mår inte bra. Funderar på om det kan vara att man käkat 10 tuggummi och sådanna werthers karameller på fastande mage. det står klart och tydligt att det kan ha laxerande effekt. Fan med... :( Brukar aldrig bli konstig i magen av sådant så jag tänkte inte så mycket på det. Sitter i badet nu, andra gången på mindre än en halvtimma. Jag fryser:( Ska till Malin nu<3

090728 Nya utemöbler

Så läckra utemöbler har mamma och pappa köpt. Det finns typ överallt eller rättaresagt alla har dem. Men de är så otroligt sköna och snygga så det gör inget. <3

090728 På väg hem med SJ

Woho! Nu sitter vi på tåget, eller vi har suttot här i någon timme. tror det är ca 1 timme och 20 min kvar tills vi är i Alvesta. Sedan blir det hem! Shopingen gick jättebra! Blev skor från topshop 1300:-! Cp dyrt ju :( men läckra. Sedan ett YSL läppsift mycket fint diskret hudfärgat. Festkläder ifrån HM, strumpbyxor kläder till min pojkvän, sushi två tröjor från Zara och lite till. Är fett nöjd och bilder kommer sedan. Lär komma massa bilder då jag faktiskt tagit en del :)



Peace!


Skor!

090728 Shoping i Stockholm

Nu är vi i Stockholm sista dagen. Så nu ska jag och mamma ut och shopa :D Så jäkla nice. blir Gina, Zara, topshop, urban, hm och massa fler (: Så nu ska jag ha jätte trevligt och handla för minst 5000:-! HAHAH puss.

090726 Stockholm och the hangover

Så nu har vi nyss kommit hem ifrån en liten tripp på stan. Vi var och åt på Pizza hut, helt okej sallad :) mycket mat! Dog typ. Haha och nu har jag tänkt att lägga mig i badet och sedan ska vi gå på bio, haha vi ska sitta i plusstolarna. Sådanna mjuka härliga stolar, fett snobbigt!För övrigt så sitter jag på toa nu, kom ju på att de är trådlöst haha. Så nu ska jag bada och kolla klart på miss march sjukt rolig film. Puss

090726 ÅKSJUK!

Fyfan asså tåget gick 11.34 och jag har precis vaknat. Det första jag blev va att bli åksjuk. Fyfan hade jag velat hade jag spytt som en Kalv men jag pallade inte resa mig från stolen. Kunde inte äta eller göra något alls. Och nu så vaknade jag precis och mår rätt så okej. Fyfan måste nog ta en macka. Usch.. !! ska se film nu. Puss
RSS 2.0