daaah



Daah klockan är mycket som vanligt!
Ska sova nu snart, jobbat idag som vanligt.
Sedan var jag Johan, Jocke och Elin på Charlis
trevligt :) <3 tack för en bra kväll.
Efter det var det film på 3:an som jag och Elin kollade på.
Sedan skjutsade Johan hem mig, så nu har jag nyss varit ute och rökt.
Spelat sims 2 som vanligt också, måste fördriva min tid, hahah.
Men nu blir det sova och imorgon blir det antingen Helsingborg - Danmark och shoppa fan
med Elin Jocke och Johan eller så blir det att jag och Johan stannar hemma och myser på stranden pga pengarbrist
hos Johan,det kan vara trevligt att pka ut ändå, men roligare med pengar :).
Så nu ska jag sussa kudden och se hur det blir imorgon :).


Puss på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0