Hej




Hej, ligger i sängen har precis kommit till avsnitt 5 på gossip girl.
Himla bra serie :D.
Idag var jag uppe vi 07.00 av att Johan ringer och väcker mig för han har
ju såklart låst ute sig! Ååå trodde jag skulle dö. Visst jag skulle upp vid typ 07.30
men hade behövt sova de 30 min. Gick och la mig 4 på morgonen så 3 timmars
skönhetssömn fick jag! It sucks, och det resulterades efter att jag och min kära kille
flygit till himlen, jag somnar som en stock vid typ halv 5 vaknar 20 i 8! Skit bra, men jag
är trött nu så det kvittar :) Jaha imorgon börjar skolan för mig (20/8 08) trevligt :)
Skulle behöva vända om mitt dygn! Jag ska sova nu igetligen så ska kolla ett avsnitt till
sedan ska jag sussa kudden.
Imorgon ska jag vakna och städa min garderob, men inte kläderna denna gången utan väskor och skor :D
JAaa! de skor jag känner jag ej behöver här sa jag ha hos Johan. Måst åka till IKEA med med hjärtat :O
Vi ska ha ny tv-bänk, tv-bord och vetrinskåp :D. Har hitta jätte fina saker :) <3
Hmm.. ska till killen min sedan på dagen med skor smycken smink mm. Just för det behövs fyllas på lite.
Ska även rensa ut en garderob som jag ska ha. Löjligt säger jag bara en garderob till mig.
Hade jag bott där sjävl hade jag fått använda alla 4! Hmm .. sedan ska jag ner på ica och handal och
efter det ska jag till kinesbutiken (: mysigt ställe, ska köpa nori, och sushiris. Gissa vad jag ska laga ;D
Sushi 4-win tar en jävla tid men gott som fan är det.

Nu blir det sova xoxo Paulina.

Postat av: Anna!

Hej!



Skulle du vilja få GRATIS presentkort från KICKS? Tryck då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup.se. Det kostar ingenting och är väldigt enkelt! Det finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en ny mobiltelefon :)



Lycka till!

2008-08-19 @ 00:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0