Hemma



Jaha då sitter man hemma.
Laddar ner massa bra filmer jag ska kolla på :D
Är inte i skolan idag pga jag var på sjukhuset och efter jag var
klar där hade det varit onödigt att åka tillbaka till skolan för då hade det bara
blivit fram och tillbaka för jag slutar 11.15 så det känndes lite onödigt.
Så nu sitter jag vid köksbordet och bara degar. Har druckigt 4 koppar kaffe och
är konstant kissenödig hela tiden. Ska ner på bibblan och låna en bok som vi ska
läsa i skolan, "jag är inte rädd" heter den, verkar väl helt okej.
Ska städa min mac den börjar bli skitig :( jävla dator. så går det när det är vitt.
Ska snart vika lite tvätt och hänga upp tvätt. Tänkte tvätta hos johan idag men det har inte blivit av.
Ska dit och städa sedan. :) ska snart ner på sjurbutiken ska köpa kattsands matta. :) så slipper vi ha kattsand
i hela fucking lägenheten. Så jag har lite att pilla med i allefall.
Och nu när alla tv serier är slut så har jag börjat om på sex and the city. :) hatar att gossip girl inte släppts ännu!
kuken. aja

xoxo Paulina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0