Rädd...



Natten har kommit nu igen.. klockan är rätt mycket och
jag borde sova, men jag kan inte.
Jag är rädd, rädd för att somna och inte kunna vakan upp igen.
Vill att någon ska hålla om mig, känna mitt hjärta slå.
Jag har hjärtklappningar sedan 2 dagra tillbaka, och det är inte sådanna som
slutar efter någon minut eller timme, nej jag har det konstant.
Jag har tungt och svårt att andas och nu märker jag att jag börjar bli tjock
i halsen, det oroar mig ännu mera, rädd för att det ska kväca mig.
Låter som världens paranoidast men detta är sjukt obehgligt och det är
inte ofta jag är rädd.. men jag är det nu.
Hjärtat klappar och jag vill egentligen bara kunna sova för att inte känna av det
men min hals växer sig tjockare trötts bafucin slemlösande och strepsil.
Kunde inte sova så tänkte jag bloggar om det, var uppe och gjorde mig en kopp
citronte, hoppas det ska lösa upp skiten i halsen, undrar vafan det är, asobehgaligt!
DÖ! Hade jag vetat vad det varit hade jag inte oroat mig hade jag varit tjock i halsen och
haft halsfluss eller något liknande hade jag inte varit rädd, men det är obehagligt att ha
något man inte fått svar på , men ska försöka ge mig av till sjukan imorgon.
Kommer inte få något svar ändå säkert, jag tänker inte gå med detta länge till.
Jag har för fan panik attacker och gråter för jag spårar ur jag vet inte vad jag ska göra eller
hur jag ska göra! Hjälp mig.

Postat av: tipsyfairy

pröva äta ordentligt; i förhålande med hur du motionerar, och få ordning på din psykiska hälsa, hett tips. nu vet ju jag att det inte är jätte enkelt något utav det eftersom jag inte kan följa mitt eget råd, men det är svaret på alla hjärtklappningar och tjocka halsar, huvudvärk, ont i kroppen, trötthet, sömnlöshet, förvirring osv.

2008-08-04 @ 22:39:25
Postat av: Anonym

Håller med förre talare!! Det är tyvärr så att du använder dig av diverse ohälsosamma saker för att "döva" något i din psykiska hälsa. Du behöver hjälp....tyvärr är BUP kass de suger.

2008-08-05 @ 15:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0