Skoldag



Jaha då har det varit första dagen i skolan :).
Kom kännde inte en jävle haha alla hade någon att vara med eller så
men jag var helt själv xD träffade sedan Ronja och Elsa :) trevliga flickor.
Imorgon åker alla media elever till Göteborg. Där ska vi gå på muséum låter
helt okej, vi har även lite fri tid och då blir det shoppa (: ask pappa om pengar <3
Slutade vi klockan 13.00 idag sedan slutade mattis halc så åkte jag med honom hem (:
skulle köpa sushi men det hann jag ju inte! Jävla Mattias.
Sedan har jag varit med min Johan älskling och ny kollar jag på gossip girl. Var ute oh gick 35 minuter innan
ska hoppa in i duschen och välja kläder tills imorgon,

pusspuss
xoxo Paulina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0