Vaken



Hejsan allihopa.
Jag ät uppe tidigt som vanligt, vaknade en minut i 10
Har städat (: håller på att dammsuga kattsand för fulla muggar.
Hatar kattsand Så nu tog jag mig en paus efter att jag är klar med halva lägenheten.
Åå längtar verkligen tills vi hittar en anna lägenhet :( vill ha ny NU!
Vi har ju kollat en del, men de är dyra eller för stora. hmm :(
Ska snart dammsuga klart resten av golvet, hade tänkt tvätta idag men jag pallar
inte gå ner och ta tvätt-tid så gör det en annan dag.
Happ imorgon är första dagen på frisör, hoppas det går bra, massa blonda brudar :(
Jobbig shit, nej men det är säkert jätte snälla -__-' Jag kommer vara sådan mobbad unge som ingen
vill prata eller sitta med. Fail står det i pannan på mig. Men det är ingen fara jag har ju Mattis och Emma på media (:
så detta ska nog gå fint.

xoxo Paulina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0