15.12.08 Dålig natt med sömnproblem.



Sitter här nu. vill bara dra täcket över huvudet
och gömma mig för den skrämmande dagen.
Gömma mig där ingen kan se mig! Ingen ska se mig.
Känner mig så liten, liten och hjälplös. som att ingen
vill veta vid mig. Jag sakanr något, något jag hade innan.
Typ mig själv? Jag har knappt inget roligt att skriva om
längre, hoppas ni kan läsa min blogg ändå, jag är rätt tråkig.
Lyssnar på Lars Winnerbäck, inte vanligt men vissa finns.
Är helt yr i huvudet och svårt att andas, svårt att hitta tiden
Tiden som är just nu. Jag försvinner bort, och lägger mig själv.
Vill bara gå och lägga mig igen för jag vet att jag inte orkar längre
Men jag vill inte svika mig själv, jag kan gå i skolan i 4 ynka dagar!
Men igentlgen nej, jag kan inte det är svag är rädd och gråter innombords.
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0