24.12.08 Julklappar och mys



Underbar jul, ja det måste jag säga.
Dock var jag verkligen tvungen att övertala mig själv
om att det var julafton idag på morgonen när jag
vaknade. Men jodå dock fanns kanske inte den riktiga
julkännslan där som man hade nä man var liten men
jag har haft riktigt kul :) Så nu är det bara jag, mamma
pappa, kalle, anse, Simon, Tuva och Gustav kvar.
Resten är hemma och hos annan släkt. Idag har jag fått.

Aloe vera produkter <3
id sminkborste, då min andra försvann
påslakan hello kitty (av pojken <3)
En dildo haha (av pojken)
Bh och 2 trosor hello kitty (av pojken <3)
Tröja från Carlings (av pojken <3)
En ny klocka
3 klänningar
Ljusstakar (som vi ska ha i lägenheten)
en rosa fluff telefon som jag älskar som jag med tänkte vi skulle ha i lägenheten
en parfym
en porslins ängel
Spray flaska som är till frisör sakerna
Armband
lugn skiva
björn borg morron tofflor
pengar mm :)

Puss

Postat av: Hedvig

God Jul! Eller God fortsättning kanske är bättre att säga idag? ;) Hoppas att du hade en bra julafton!

Snygg header du har nu förresten! :)

2008-12-25 @ 20:44:38
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0