14.12.08 Konstiga tankar och svettningar

Jag vet inte vad som händer med mig.
Allt bara försvinner bort och jag känner mig som en prick.
En prick ingen ser. Jag har haft konstiga tankar på
sista tiden, tankar som skrämmer mig. Kännslor
som jag aldrig känt innan och jag vill inte känna dem
för det är inte mina. de är onda. Detta skrämmer mig till
vettet och det gör ont. Jag vågar inte längre och jag
känner hur jag faller. Jag orkar inte det. Men hur ska jag
förklara det? Det kommer låta helt sjukt, sinnes sjukt.
Jag vågar inte, skriver om det istället så kanske de försvinner?
Tänk om inte.... Jag vågar inte tänka för jag är så nära på
att ge upp. och sjunka tillbaka till en egen bubbla i en egen värld.
Där kan jag sitta och grubbla. Om jag inte redan gör det? Jag kanske inte
se vad som håller på att hända med mig? Försvinner jag? Jag vill inte
tänka så långt. Sovmorgon imorgon, vågar inte sova, som vanligt
Kommer sitta uppe hela natten och oroligt tänka på vad som händer.
Kommer inte orka skolan, känner det. Det är sådär jobbigt igen
det jag försökte förtränga och glömma, nu när jag börjat skolan.
Kommer detta förstöra allt igen? Jag hoppas inte det. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0