Minnesstund och fest

Hej hej bloggen.
I fredags så var det minnesstund för Mark
i Halmstad. Det var jätte fint, men blommor kort
och sång. Efter det så var det mat som de bjöd på.
Det var en helt underbar dag med tårar och saknad.
Sedan var det hem till Matte för att kolla på film och dricka vin.
Efter det begav sig jag, Johan, Jesper, Linn och Frida oss hem till Johan.
Där fortsatte vi att dricka lite sedan somnade jag på Frida.
Sedan var det upp och jobba på lördagen. Jippi.
Efter det så var det att städa lägenhetn, jag och älskling städade
som idioter. Sedan hem till mig och äta. Efter det hämtade Johan
Frida, Jesper och Linn, medans jag stannade hemma och dammsög.
Sedan hade vi lite fest hos Johan, det var jag, Frida, Manne, Jesper, Linn
Bullen, Johan.O och Johan. Mycket trevligt. Frida skulle sovit hos oss
men det blev aldrig så :( Men hon ska sova hos oss måndag - onsadg.
Sedan lördag-söndag :D Idag har jag pluggdag och ska bli klar med allt. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0