10.12.08 Pakettrassel ryckande fingrar och illamående.

Hej alla läsare.
Ja vad ska man säga, min rubrik säger det
mesta som den ofta gör. Skulle beställa lite
juklappar til mig själv idag ifrån topshop men
trofan att allt det jag ville ha var slut i min storlek.
så jag har varit grymt ledsen, för nu vet jag inte
vad jag önskar mig längre vilket är tråkigt och jobbigt.
Ska väl kolla vidare men det finns inget speciellt.
Mår cp dåligt illamående som fan ont i bröstkorgen
magen och allt annat hela kroppen med ett annat ord.
Mitt finger rycker hela tiden och det har det gjort i över
en vecka. och det är störande som fan. Kollade om jag
hade feber innan, normalt har jag typ 37,6 och feber på
37,8 - 38 mennu låg min feber på 36,5 vilket inte verkar
vara så jävla bra ... ? Inte bra om den sjunker väl?
Så nu tror jag att jag håller på att bli sjuk eller typ
få en hjärtattack! paranoid som jag är. Idag på idrotten dansade vi
mycket kul, om det inte varit så att jag haft tygskor på mig
som läckte in fett med blasksnö som det inte var i Ljungby
när jag åkte men i växjö var det ju tvunget att snöa.
Så jag var dungsur när vi kom till futurama och mina sockar
kunde man vrida ut (samt skorna) så jag har varit jävligt
blöt så troligtvis håller jag väl på att bli sjuk. :(
ska försöka sova nu. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0