16.12.08 Yrsel och te.

Hej hej bloggen.
Just nu sitter jag ute och röker
Har nyss spelat Sims 2 men ska
istllet vara duktig och skicka in ett arbete.
Mådde jätte dåligt innan, var helt yr och konstig
så drack typ 1 liter vatten och tog alla mina vitaminer
som jag ska ta men hoppat över just för att jag mår illa
av de och typ spyr 30 min efter att de tagits. Men tog de nu
samt duktig och drack 4 olika glas av C-vitaminer magnesium mm.
Hela den shiten ni vet. Dagen började i skolan med redovisning
efter det slutade vi, var hemma 12:45. somnade typ 14.10 och vaknade 40
min senare, var helt yr och varm. Min älskling ska komma efter jobbet
och han borde vara här om typ 5 min :) vi ska bada. helt mys. Imorgon ska
vi bowla med skolan, och nu ska jag kissa. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0