Nytt Jobb



Japp japp då var jag på G igen.
Haha, var inne på paparazzi idag "en typ av märkesklädes butik" för er som ej vet.
Det är så att de som äger den är nära vänner till oss, och medans jag sprang runt
där inne och testade lite kläder så frågade Per mig när jag skulle börja jobba
hos honom, HAHA allvarligt sa jag!? jag gör det så fort jag kan.
Så nu har jag två jobb, på paparazzi och Skorolf :) passar perfekt.
Kläder och skor 4 the bäst :D Är redigt glad just nu, jobbar lördagar sedan
blir det mera :).

Nu ska jag nana, ska upp och jobba imorgon. Puss
(bilden är från twist & tango kollektionen)

Postat av: Emma

Nice ju! Får du rabatt o grejer nu? :O

2008-07-21 @ 12:24:08
URL: http://chasey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0