hej



Hej, vad har jag gjort idag då. Ja typ inget
nyttigt eller nödvändigt alls. Suttit hos Johan
med Elin hjärtat. Hade egentligen tänkt att träna
men jag för göra det imorgon, antingen gå en runda
på morgonen eller sedan ut och springa på kvällen
efter jobbet, det är redigt skönt att komma ut i en timme då.
Men vem vet, kanske blir båda. Skönt att få komma ut själv och
bara gå, dessvidare bra för själven :O Hahah.
igår var vi bara hemma, jag hade ju planerat fest men icke!
Jobbade från 09:30 - 15:00, var ju långlördag så då lägger vi
ju på en timme extra. Men var nere en runda i affären idag och märkte
om varorna. (skor) Halva priset nuju :D hej heja, köp skor för satan!
Jag är halvtrött hoppas på att kunna somna och sova gott till jobbet imorgon.
Sedan veckan efter nu så har jag några dagar ledigt har jag för mig ... (?)
Men nu har jag tänkt att göra mig klar för kvällen. Pus på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0