Dagens tipps dagens tipps shallalal dagens tipps, rött hår.



Tack till Hanna som vill ställa en FRÅGA! :) puss på dig.
Hur jag håller mitt hår så rött, ja en fråga jag får ofta faktiskt.
Jo för det första, mitt hår typ älskar rött så färgen håller jävligt länge
utan att ja behöver göra något, sedan använder jag mig utav rödshampo
märket är John Frieda kostar typ 94:- flaskan Shampo och balsam.
Men det är något fruktansvärt bra, finns att köpa nästan varsom.
Sedan duschar jag inte mitt hår kanske lika ofta men nu menar
jag inte att jag inte duschar håret på en vecka för det gör jag haha.
Men att försöka hålla det fräsht ändå, typ lite hårspray och
hårprodukter mm som inte gör det fettigt och äckligt.
Sedan använder jag mig av en färg som jag köper hos min
frisör och flaskan kostar 120:- men går att använda om och om igen.
Så vill du bara färga utväxt toppar eller vadsom så går det
och efter det återförsluter du  bara förpackningen igen.
Så den håler grymt länge. Hoppas du fick ett bra svar :)
Har ni mer frågor, snälla fråga mig så kan jag ge er det ni vill ha PUSS.

Postat av: Hedvig

Sv; Vad kul! :) Den är säkert fin, om du vill kan du skicka den med mail: [email protected]. Jag vet inte riktigt hur man gör dock hehe ;)

2008-11-03 @ 21:05:35
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: Hedvig

Sv; Vad kul! :) Den är säkert fin, om du vill kan du skicka den med mail: [email protected]. Jag vet inte riktigt hur man gör dock hehe ;)

2008-11-03 @ 21:07:05
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: Hanna

åh perfect! vad snällt. :) ska köpa det nura innan jag färgar! thx :D

2008-11-03 @ 22:14:41
URL: http://guld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0