Förvirringar och bakfylla



Sitter i sängen just nu, håller på att läsa klart en bok
som ska vara klar tills imorgon, har ju varit seg och inte orkat
läsa klart det lilla på lovet så får ju göra det nu.
Vi var hos Emelie och PK igår, det var trevligt.
Askalas full och nu är jag bakis och vill mest sova
bort hela dagen i drömmar och inte stiga upp. Ibland
tar man saker förgivet, tills du hör annat. Jag visste inte.
Men förlåt, det var inte med min mening, jag förstår dig
och tycker om dig mest hjärtat <3 Pappa och mamma
är ute och går, jag orkade inte göra det på morgonen.
Dumt, det är ju så fint väder, jag hade fan kunnat följa med.
Men ska träna nu ikväll, skönt så får man något gjort.
Puss


Postat av: Hanna

Jag måste bara tigga tips då jag såg att du hade så snyggt rött hår... hur håller du den snygga färgen så länge? :D

2008-11-03 @ 14:39:03
URL: http://guld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0