my super sweet 16

'
Tjosan, har varit sämst på att uppdatera jag vet,
Men så är det när man går i skola och har annat att göra-
Sry ska bli dubbelt så bra. Har kollat på My super sweet 16 hela morgonen.
Eller ja sedan klockan 12 hahah xD Vaknade då. Så jävla kul att kolla på alla dumma
bortskämmda ungar. <fredagen tillbringades hos Matte som hade fyllt 18.
Mycket trevlig kväll må ja säga. Igår var det mest chill. Jag och Älskling
var hemma hos mig och badade och kolade på tv. Sedan var det ner och handla
och då träffade vi Linn och Jesper som följde med oss hem för att kolla på film
The house bunny, fan vad rolig den var<3 Rikigt värd att se. Puss

Postat av: Hedvig

Headern är jättesnygg! Det blir superbra :) Ska kanske börja ändra lite nu och så. Det är bara bakgrunder jag beöver några att välja mellan? Vet du några bra sidor? ;)

Du är jätteduktig! :)



Om du inte blev nöjd med den själv, kan du ju göra en ny någon dag när du inte gör något annat :) Då kan du välja vilka bilder och så du vill, och sätta ihop dem på något snyggt sätt! Men sålänge tar jag den du har gjort och sen får du göra en till om du vill. Men du behöver absolut inte prioritera det före något annat, och låt det ta den tid det tar. Det blir nog jättebra då! :)

Puss!

2008-11-23 @ 18:59:29
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0