Rött hår.



Så sitter och färgar mitt hår nu :) Hoppas på att få bort utväxten
och mina oranga toppar, hmm -__-' Dagen gick bra idag.
Fick en rolig kammentar som innerhåll, att de ända som läser min blogg är
mina 134588327 vänner på bdb, TÖNT! Något sådant stod det. Men det var gulligt.
Jag blir inte så arg för sådant, med tanke på att jag vet att det nog inte är så många
från bdb som läser min blogg, utan mer helt random personer, dessvidare har jag inte
så många bdb vänner, jag är inte söt som cheerupemokid eller mysig och snygg som min Becca
"snoppattack" jag är ingen sådan som alla vet vem en är. Vilket är tråkigt ibland, men man lever.
Så det är nog mest bara random människor "Anonym" som läser min blogg, dessvidare kan jag
inte förstå det töntiga med det :S? Men nu ska det kollas på Simspons, ska snart skriva mitt kära
skönhetstipps till er med :) Puss.

Postat av: Anonym

jag är inte söt som cheerupemokid eller mysig och snygg som min Becca

"snoppattack"





hahahahahahahaha, dog lite

2008-10-23 @ 20:33:27
Postat av: Anonym

snuttan<3

2008-10-24 @ 14:22:36
Postat av: Rebecca

Bra jag är som skrev att det var jag.

2008-10-24 @ 14:23:24
URL: http://snoppattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0