090416 Frånvaro

Jävla röv rent ut sagt, fick frånvaro lappen idag, inte så nice om jag får säga det själv
visst all var gilltlig men det är aldrig kul med mycket frånvaro så från
och med idag är jag i skolan alltid om jag inte bli sjuk! Inga trötthetsanfall här inte!
Nu är det bara till att ge järnet. Ska väl ta och fixa resten till skolan nu, 7 veckor sedan är
det över. Så det är väl dags att ta tjuren i hornen och möta verkligheten för en gångs skull.
Ärligt, jag kommer inte klara det och jag vet det, jag är dålig när det gäller detta.


Postat av: Sara

hej jag läser din blogg och den är bra, men undrar bara varför du skriver och sen hoppar ner en rad och fortsätter skriva fast det är samma mening?, det ä så irriterande!!

2009-04-16 @ 14:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0