090422 Massage

Hej allihopa hur har dagen varit?
Själv kom jag nyss hem efter en inte så roande runda på stan med mamma. Hon skulle
kolla tapet köksluckor och annat tråkigt som jag inte gillar. Men lite trevligt var det väl allt. Hade 2 och en halv timmes intensiv gympa idag på morgonen. Helt okej och efter det var det till sjukhuset och spendera några timmar. Men nu är jag hemma och jag ska snart på massage<3 Jaa fyfan vad skönt, något jag verkligen behöver just nu. Har faktiskt förtjänat det. Så har nyss ätit lite soppa, men den var inte lika god som igår så den åkte i diskhon och jag är lat! Så nu ska jag ut och röka och efter det blir det väl mjukisar och linne som gäller inför massagen. Puss på er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0