090427 det är för mycket!

Åå all min ork är slut, slut för länge sedan och det kommer ingen ny! Nej det finns ingen ny, ingen gnista inte äns en liten sprak. Sitter med fitt-migrän som håller i sig ännu :( åå det är sjukt jobbigt. Ska röka nu sedan gå och lägga mig. Behöver det nu. Vår deprition(?) Livet suger just nu, eller ja suger och suger, sjukt jobbbigt i allefall, för mycket för mig. Dock så har nog livet aldrig varit ricktigt lockande, mest trisst. Klagar rätt mycket tror jag. Men just nu vill jag göra så mycket, och jag har sjukt mycket att göra! Jag hinner inte med mig själv längre, jag går för fort :( Hade behövt pausa mig själv en stund eller en vecka. Just nu är allt lite för mycket. Lite för jobbigt, lite för mycket. Men man vill så mycket, kanske har med åldern att göra? Du kanske lär dig tillslut att du är inte prinsessa,

Puss på er

Postat av: Rebecca

Du tog orden ur mun på mig. I know how you feel..

2009-04-27 @ 23:35:31
URL: http://labelsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0