090427 Hjälp mig med bloggen!!!

Ååå jag blir så tjurig, jag har alltid haft lätt för bloggdesign mm kan det mesta eller så klurar jag ut det tillslut ändå! Men en ska som alltid gått åt helvete det är som tex ni vet stinalee headern och menyn sitter ju inte ihop, Hur gör man??!! blir helt cp, är det med bara en så kallad "synvilla" att det fortfarande är headern som är där? Jag blir helt galen på det, så det vore ju super och kanon om någon på denna planet kan och vill förklara hur man gör, UTAN att det ska kosta 200:- jävla kronor. Hur svårt kan det vara? Google är inte min vän just nu!

Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hej hej, design frågor kan du ställa via designadinblogg.se/forum

2009-04-27 @ 12:18:19
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är en synvilla, dem har gjort headern på det viset så att det skall se ut så!

2009-04-27 @ 15:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0