090816 stjärnor framför ögonen

Varför ser jag dessa kukstjärnor framför mina ögon?! Blir sjukt trött på det då jag aldrig får svar på vad det är. Jag kan få lite yrselkänsla av att sitta ner men jag svimmar aldrig vilket är tur, men jag kan se mina stjärnor när jag sitter jag behöver liksom inte resa mig hastigt eller så utan jag ser dem på sidan av ögonen och framför ibland. Detta är sjukt jobbigt då det känns som att jag aldrig får något svar! Jag har även flygande fluga vilket är typ protein i glaskroppen eller något men det ska väl inte vara något som påverkar stjärnorna? Åå :( blir ledsen ju tycker det är fett obehagligt. jag har lite lågt blodtryck men inte överdrivet. Vill mer än allt veta vad detta är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0