090817 Blondering

Woho! Nu ska jag snart vaccinera mig! Fyfan ska vaccinera mig med gardasil det är TRE sprutor man ska ta och nu tar jag min andre! och fattar ni hur sjukt ont den gjorde eller? Jag säger aldrig att en spruta gör ont men det var som att knytnävar eller nålar hade krypit under min hud för att sedan pressa sig uttåt! Asså det var så hemskt så jag visste inte vad jag skulle ta vägen! Jag bet mig så hårt i läppen med då så det nästan började blöda...usch hoppas denna blir bättre. Sedan ska jag ner och blondera håret och efter det så ska jag beställa tid till hårförlägning! Woho.
Lite hår insperation.




Detta är lätt min favorit! Skulle döda för att få ha håret såhär.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0