090817 Sommaren är kort

Som sagt tänkte på en sak nu precis när jag beställde min almanacka.. sommaren är fan slut. På fredag den 21/8 börjar skolan igen klockan 08.15 dags att börja vakna tidigt, dags att åka buss, att vara sjuk, att LETA UPP MINA SAXAR! att komma tillbaka till verkligheten... en krypande lite magont känsla att sommaren alltid flyger förbi, inte mer än 2-3 månader sedan är det över, skummt... Men visst det ska väl bli kul...eller? Dags att fixa om i garderoben att göra om den inför hösten och vintern 09 att dra fram höstskor och packa ner sandalerna, usch hatar att tänka så. Jag hoppas det blir sen sommar, men de sa väl att det skulle bli det? Hmm lite bilder under sommaren i allefall!


skolavslutning


Midsommar firande hemma hos mig

Massa midsommar


Ännu mer fest hos mig med stockholmarna med! <3

Vi åkte till liseberg

mer fester

Skuttponken kom till Ljungby<3
fest hos davis innan jag stack till Stockholm


Skutt skulle skriva något

Stockholm



Emma fest<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0