090829 Jillia Michaels samt bli av med fet hy och finnar

Åå har nyss tränat är så slut att mina muskler darrar i hela kroppen. Till och med svårt att skriva haha, helt otroligt skakig. Tränar olika varianter av Jillian Michaels hur bra som helst är dem och ger nästan resultat direkt. Rekomenderar hennes träningsvideor väldigt starkt.

Tänkte sedan ta upp att i min ålder (17 snart 18) så kanske man har lite problem med fet hy eller finnar? Kanske känner ni igen er? Jag har aldrig haft det problemet men har ändå märkt ni vet sådanna små finnar man kan störa sig på men inte riktigt syns. Sedan har jag börjat bli lite blank i hyn dock så tror jag det beror på att jag är rätt varm och inte på grund av fet hy, men man vet aldrig. Så jag var på apoteket en dag och köpte ACO spotless daily purifying toner det är en ansiktstvätt du ska använda dag och natt och jag älsakr den. Även om jag inte har några stora problem med ful hy så kan det alltid vara bra att ta tag i det redan tidigt. Den får 5 av 5.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0