090830 Om mig och min pojk

Om mig och min pojk<3

Vad heter ni?
Johan & Paulina

Hur träffades ni? Via en gemensam vän

Hur länge har ni varit tillsammans?
Oj haha över ett år

Är ni förlovade?
Nepp

Är Ni Gifta? Nepp

Bor ni ihop? Nja, om det ska gillas så måste min post komma dit. Men bor ju hos honom.

Har ni barn? Nej

Har båda körkort? Johan har och jag har förhoppningsvis om 5 månader

Kommer du ihåg er första kyss? Nej..tror inte det

Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag tror jag

Vem är äldst? Johan är 4 år äldre än moá

Vilka stjärntecken är ni? Jag är fisk han är kräftis.

Vem fyller först på året? Jag i Februari och Johan i Juni

Vem är längst?
Johan

Vem sjunger bäst? Jag

Håller ni i handen på stan? Nej, någon gång iblan

Kände ni varann innan ni blev ihop? Japp

Vad har ni gemensamt? Nästan allt, utom åsikter

Blev du kär i första ögonkastet? Hihi ja faktiskt

Har ni någon speciell låt? Tyvärr inte eller jo, det skulle kunna vara en låt med black eye peas

Har ni stora framtidsplaner? Jaop.

Har ni gråtit i varandras armar? Ja.

Har ni varit utomlands tillammans? Nej :(

Vilket är ert bästa minne? tusentals

Vem lagar bäst mat? Johan

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Hm, han spelar wow jag spelar wow? Haha tv, film, mat och sex!

Ger ni varandra alltid en puss när ni träffas? Ää vet inte, inte alltid vårat förhållande har blivit så långt att vi är som ett gift par, vi gör inte så mycket som andra unga par gör.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej, haha

Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Gillar ögonen och hans mjuka rumpa

Brukar nån av er prata i sömnen?
Johan, väldigt ofta. Han slåss i sömnen med



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0