090830 Paulina <3 Listor

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
En Kvinna, min mor

Vad står det i ditt femte sms?

Kräftor och sprit hos Josse

Vem ringde dig senast?
Min mor

Vad har du för bakgrundsbild på mobilen?
En bild på new moon med Edward och Jacop

Vilket språk är din mobil på?
Svenska.

Vad heter din ringsignal?
The offspring - You´re gonna go far kid

Hur många sms har du i din inkorg?

173

Vad står det i ditt andra sms?
ja jag kommer upp med den sen kom förbi om du vill ha nu jag har nyss vakant

Vad svarade du?
nej du behöver inte komma ända upp hit. I kommer och get it later

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det ifrån?
Har ni svarta låga converse? Av fridis

Vad svarade du tillbaka?
Hmm nej det har vi inte men det kommer in

Hur många sms har du i kategorin "skickat"?
193

Vem är din 13:e kontakt?
Mark..har ogillat att radera honom. Korkat av mig

Ogillar du nr 5?
Anders; nej då om jag nu hade vetat vilken anders xD

Har du varit ihop med nr 1?
Nej

Vad har din mobil för färg?
Rosa

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?

Älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0