021709 C-vitamin Dagens outfit


Godmorgon allihopa. Vaknade för drygt en timme sedan.
Solen skiner ute, snön ligger på marken och det är helt vindstilla.
Tycker inte om när det är vinter i februari egentligen men när det
är sol och inte blåser så njuter jag av det. Idag ska jag tillbringa min dag med
Sophie, kul med tanke på att vi inte har varit med varandra på år och dagar.
Så skönt med att ha looov mumsigt :) Sitter och lyssnar på Natalie Imbruglia så
jäkla bra rent ut sagt. :D Man blir ju glad av henne. Haha kollade på top model 2 innan.
Tråkigt för jag vet ändå vem som vinner xD Men nu ska jag ladda ner Desperate housewives
som jag glömmde att göra förra veckan och igår xD Sedan har jag balett i en timme.
Puss på er.



Såhär såg jag ut idag :)

Jacka - Vermo moda
Halsduk - Lindex
Linne - Jc
Jeans - Gina tricot
Skor - Converse



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0