280109 Gossip girl



Hmm har suttit och kollat upp lite saker nu med skolorna och så.
HAr även extremt tråkigt och det kör ett flyplan över husen här hela tiden
och det är störande. Har precis druckit te, mums. Ska gå ut och röka nu
sedan ska jag kolla på gossip girl se 2 ep 17. Hoppas det är bra! Annars.
Men det hade inte släppts något nytt desperate housewives :( Ledsen plutt.
Ska läsa klart min blid sedan ska jag nog cykla till pressbyron och köpa vogue
så jag har något att läsa. Nu ska jag städa upp lite på mitt rum. Typ ta ut all
disk, tömma papperskorgen som har massa snorpapper i sig då jag innan
var väldigt frustrerad. hmm. Jag är arg med för wow:S alla sevrar är offline.
Puss på er så länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0