090624 På stationen, tankar.

Okej ett drag till, mhahah!

Människorna strövade omkring mig och när jag tittade på mitt klockur som numera hängde runt halsen för att jag inte skulle tappa tiden visade tio i fyra. Det var oehört varmt ute denna dagen och i omgångar tog vinden tag i mitt hår för att sedan kasta det i ansiktet på mig. jag försökte ställa mig på någelunda bra plats på stationen så att alla inte skulle kolla på mig. Men trotts mitt tappra försök på att skygga undan folket kom en medelålders man fram till mig och bad om tändare "tredje personen under en timme" Inombords skrattade jag lite av mitt misslyckande till att fly från folket då jag innsåg att alla kunde se mig. Både bakifrån och framifrån. Jag gick runt stationen då rastlösheten börjat leka tafatt i min kropp. Det var även första gången jag insåg att halva stationen var byggd av trä och hade fastsatta lampor på sig.

KUL! tråk Paulina :( mobbas inte! Jag blir ledsen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0