090312 Feber och rygg ont


Jag har en ny datorväska från Ecco, nöjd nöjd. Ligger runt 1000 lappen.


Jeans väst ifrån HM 198:-


Rosa mys tröja från HM 249:-


Iggy pop tröja Hm 198:-

Hej tänkte kasta in ett till inlägg medans jag håller på att klaga.
Har jätte ont i huvudet känns som att det kommer sprängas.
Kollade febern nu, 38,5 säkert för att jag har rövuringvägsinfektion!
Åå :( känner mig matt och slut i hela kroppen, hade velat att bara ta
det lugnt. Även när jag är sjuk stressar jag ihjäl mig. Jag hade behövt
att vara borta från mig själv ett tag och inte vara här. Jag vill kunna andas
men hur ska man kunna göra det när man först ha skolan, jobba, bloggen
sköta sig själv och massa annan skit. Du kan ju verken planera upp det eller
ta semester ifrån det. De kommer alltid förfölja dig. Så bara att sluta fly och lev ungefär.
Tänkte lägga in lite bilder för jag har shoppat!!! iihwh.

Postat av: Hanna karlsson'

Fin T-shirt! :)

2009-03-17 @ 21:03:31
URL: http://haannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0