090312 Massa saker

Hej allihopa var ett tag sedan jag skrev nu. Har haft jävlgt mycket att göra
och så har jag varit så förbannat trött, ingen ork ingenting. Sover för det
mesta hela tiden och somnar dåligt på kvällarna. Jävla skit rent ut sagt.
Just nu känner jag mig helt slut och matt, inte alls kul. Hade tid hos läkaren
idag vid 4 så åkte med 13.20 bussen hem. Dö trött! Somnar som en stock hos
min kille med sprängande huvudvärk och svettas som en idiot. Vaknar vi 5
FEM!!! Jag hade tid vid 4! JÄVLA BAJS SKIT! Det är typ assvårt att få en jävla
tid på bögsjukhuset jag menar jag vill ha en tid nu! Jag vill ha nya tabletter nu!!
Kan inte gå runt och må såhär. Kuksjukhus. Ursäkta ordvalen men blir så förbannad.
Annars så har vi mest klippt hela dagen. Hade tur att få börja klippa för på andra lektionen'
sedan skulle vi rulla permanent och det är så sjukt tråkigt!! Så jag slapp det :d hih.
Imorgon har vi matte och frisör teknik, hoppas vi ska klippa imorgon med, något som är
kul i allfall. Matte i 3 timmar är ingen höjdare :( Ska ringa sjukan imorgon vid 07.15 och få en
tid imorgon! så kommer till skolan lite senare. Whoo eller något. Hmm vet inte riktigt mer
vad jag ska säga. Jo min rygg gör cpont! De tror att de kan ha med levern att göra.. just därför
vill jag till sjukhuset redan imorgonb!"QQ bajskiss. Puss på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0