090314 En liten tsm lista



Jag och Johan bor ju praktiskt taget tillsammas så jag tänkte
lägga in en lista på vad vi kanske kan han gjort tillsammans.

Antal gånger vi har städat: Jag sköter städningen
Antal vinglas som gått sönder: inga faktiskt
Antal saker som gått sönder i lägenheten: Ja fönsterna, duschen, lampan inne på toan konstatns.
Antal gånger vi diskat: Jag diskar för hand men vi har diskmaskin
Antal gånger johan blir serverad hemlagad mat: Vi har ju inte flyttat till nya lägenheten men ofta står Johan för matlagninge. För jag är för dålig på att laga mat enligt honom.
Antal gånger vi tvättat kläder: Vi har tvättat i nya tvättstugan tsm en gång, annars tvättar alltid jag.
Antal gånger vi har bestämt att mysa innan läggdags och somnat istället: Många.
Antal gånger vi har bestämt att mysa innan läggdags och Johan somnat istället: Väldigt många.
Antal gånger jag blivit sur för att han somnat: Mååånga
Antal gånger Johan hämtat mig på fyllan: 2 kanske
Antal gånger Johan somnat på soffan och jag inte orkat väcka honom: vet ej riktigt, ett antal gånger i allefall
Antal gånger Johan somnat på soffan och jag väckt honom: Kommer ej ihåg sist
Antal gånger vi bråkat vad gäller städning: varje dag
Antal gånger dammsugaren har använts: varje dag
Antal gånger vi sagt att vi älskar varandra: vet ej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0