090320 Godmorgon proviva!


Haha, godmorgon på er allihopa, vad gör ni?
Själv sitter jag vid datorn och dricker min proviva
min kära magfrukost. Just det, råkade sova lite för länge idag trotts
att jag la mig tidigt igår och somnade som en stock :O Men jag åker med
bussen 5 i 9 får jag göra :O för det går en buss nu, men trodde den gick vid 8
den gick tydligen tio i 8 :P Så jag var ju inte riktigt berädd på det dära! Pinsamt
missar jag matten med som jag måste vara med på!! men jag kommer ju vara där över en
timme ändå sedan :) så det ska nog lösa sig. känner mig sleten idag. Hade velat ha min
plattång, men icke. Så det får vara lockigt, har lagt det på sidan med! KUL! :( helt äckligt.
Fixade naglarna hos lilla Gina igår :) blev kalas fint, riktigt nöjd. Blev en vanlig fransk
denna gången, och nu är mina nagalr så långa att vi kunde ta bort gelé förlängningen
och bara göra mina egna fina. De är läckra. Men nu ska jag kolla tv, puss på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0