090324 FYFAN vad arg jag blir!!

Daaah blir galen på människor, åå jag tränar så och så mycket asså shit
jag var med sådan en gång i tiden tills man läser på andras bloggar hur sjukt patetiskt det låter!!!!
Vill ni ha sympati? Vad vill ni ha? Är det kul att gå ner i vikt eller? Haha alla ska fan gå ner i vikt
helt plötlisgt, mass viktminskning hjahahahah. Aja vill ni skriva om det gör det då! Men varför inte
lika gärna skriva ut vad ni har i lön och hela erat sexliv medans ni ändå håller på? Ja komigen nu :D:D:D
Alla kan göra det, ni kan med. Orka, jag fattar inte med jag skämms när jag läser folk som skriver så.
Men jag tar det nog mycket hårdare än vissa pga specifika saker. Puss

Postat av: J

och jag skriver ut det pga av vissa saker oxå.

lägg dig inte i andras liv så blir det bra ska du se! du kanske ska kolla att det inte är vikten det handlar om innan du börjar klaga på.. herregud.

2009-03-25 @ 16:27:40
URL: http://jassi.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0