090330 Arbete och jaming

Godmorgon på er allihopa, hur mår ni?
Själv har man nys tränat lite tyckte det kunde vara skönt så här en slig morgon :)
Dock gick jag upp tidigt för att hinna med träningen tills halv nio för jag börjar
jobba vid 9, och såklart försöker jag stressa mig igenom 45 min då mamma ringer
och säger att jag måste jobba hos henne idag :PSå helt plötsligt behövde jag ej rusa
in i duschen och cykla som en idiot ner till Salongen, utan nu har jag tagit en lång skön dusch
som jag väl förtjänat :) rakat benen "jippi" första gången på 5 år typ xD haha nej men på ett
flertal veckor. peelat mig smörjt in mig och hårinpackning, LYX som jag får unna mig i en stressig
vardag. så nu helt plötsligt jobbar jag ju dock från halv 10 till 6 :( ååå jobbigt. Inte superlust med det, men men.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0