090504 Planer! + brun utan sol

Åå ja vad glad jag är, nu kanske man kommer någon vart! Ska starx gå och lägga mig, men är lite smått uppspelt över en sak som är riktigt bra, som kan gå riktigt bra! Kontakter, mode, pengar eller ja man kan väl förkorta det så väldigt mycket :O Haha ni får reda på mer sedan, jag lovar! Men från en sak till en annan, jag blir nästan aldrig brun, och blir jag det blir jag räka sedan blir jag lite gul och efter det som vanligt. Så ja, jag har en förkärlek för brun utan sol och spray tanning. Jag med ett annat ord hatar solarium, för ju mer man läser om det detso värre blir det ju! Helvete livsfarligt för fan, jag tänker inte ligga där som någon cancer fisk med bölder på. Visst kanske 1 på 1000 att det händer men tänk om du är en utan 1 på 1000, inte så kul längre va?!

Så nu tänkte jag bara tippsa om min brun utan sol jag använder, finns dock 700 till på marknaden men jag gillar denna.
Jag använder L'oréal nutribronze som är en blandning av body lotion och brun utan sol. Krämen är helt vit och luktar jätte gott så de har lyckats med att få bort den kemiska lukten. Funkar jätte bra för mig. Aco och ålens är även 2 budget favoriter som håller i en till en och en halv vecka, kalas.

Sedan lite tipps på hur du gör när du använder bus kräm. (Så här gör jag)
1. brukar bada och raka benen och peela mig
2. Smörjer in mig med hud lotion då bus inte fäster så bra på en torr hud
3. sedan smörjer jag in mig och det bästa med denna är att den är väldigt dryg
4. Vänta i 20 min innan du klär på dig då det har torkat riktigt
5. vill du även ha på händerna så ta en liten klick på handens överyta och smörj in med cirkelformar brukar bli bra då
6. Om du ej ha en bus kräm till ansiktet hemma kan du alltid ta det du har kvar på händerna och smörja in. Annledningen till att man inte ska ha samma kräm i ansiktet som på kroppen är att de lätt kan torka ut huden. Men ta görna lite återfuktande ansiktskräm innan du gör det. Så kör på!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0