090510 big fan av BUS

Haha ja, ett stort fan av brun utan sol, rätt skummt faktikst men då jag upptäkt att jag faktiskt blir brun!! Så är jag lycklig. Nu har jag även testat en hel del olika brun utan sol och här kommer min bedömmning om hur bra alla är och hur de funkar.

 

Piz Buin 
Luktar jätte äkligt men är effektiv. Man blir brun fort och den håller rätt
så länge. Dock så tar det lång tid innan den torkar vilket är extremt drygt. Jag brukar
vänta 20 min men denna känns lite kladdig ändå. 

Bronze nature av Yves Rocher 
Jätte härlig brun utan sol som kommer fram på en timme.
Färgen är gulddlimmande och återfuktande. Skimme och fukt Jag gillar!

L'oréal sublime Bronze 
Äcklig men luktar gott. Gillar inte färgen eller att den är som en géle.
Ser ojämn ut på huden och jag blev lite gul utav den. Dock så blir du brun/gul
på direkten vilket är bra + att den torkar på direkten ++ på det


L'oréal Nutri Bronze
Min personliga favorit detta är en body lotion med brun utan sol
jätte bra, luktar gott och funkar effektivt Den ger en gradvis färg

 

L'oréal Sublime Bronze Automatic dry spray
Loreals spray bus, skit enligt mig! Tycker inte alls den funkade, den var dyr
och höll inte alls länge! Tar slut direkt. Mycket oeffektiv

Doves brun utan sol
Mycket bra och håller länge. Samma med denna, det är en body lotion som återfuktar
och jag gillar det, den luktar gott men nej man blir inte jätte brun. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0